Nykissä tuli käytyä mm. Empire state buildingil (viereinen kuva), Broadwayl spiderman musikaalis..oli kyl muuten ihan näkemisen ja kuulemisen arvonen juttu, ja no kyl me siel paljon kaikkee nähtii. Viimesen illan huipentumana me lähettiin syömään the View ravintolaan, joka oli ihan kiva 5 tähden pyörivä ravintola jossain 48 kerrokses. Ja no millä me sinne mentiin muullakaan kun limusiineilla pienin limusiini ajelun jälkeen :p
No sit seuraavana aamuna kun oli tottunu jo vähäsen nykiin ni sithän se lähtö olikin jo... herätys oli joskus ennen 4 yöllä..ja sit parin tunnin unilla alettiin lähteen johonkin suuntaan... Kaikki lento hommat ja muut meni muuten tosi helposti... Ja no kun jopa ajattelin et kaikki kulkee kun ajatus, no sit niin...tietenkin Ny-Minnesota kone jäi jurraan kentälle ja lähtikin 40min myöhäs... Ja no mullahan alkuperäsen suunnitelman mukaan oli aikaa 50min vaihtaa konetta Minnesotas -> Bemidjiin..No loppujen lopuks lentomeni hyvin ja fiilikset oli kunnossa kummunkin.. Ja no ihmeiden aika ei ole vielä ohi selvästikkään kun kerkesin kans mun vaihtolentoon.

